۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حل مشکلات مازندران نیازمند وفاق ملی است

حل مشکلات مازندران نیازمند وفاق ملی است

ساری- نماینده ولی فقیه در استان مازندران بر لزوم داشتن وفاق ملی و استانی برای حل مشکلات فراروی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در نشست نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد استان مازندران، ضمن گرامیداشت ایام اظهار کرد: همه دلمان می‌خواهد بیماری به نام مازندران درمان بشود اما چرا راه‌حل مشکلات استان پیدا نمی‌شود و با آن مه گام‌های خوبی برداشته شد اما مشکلات همچنان پابرجاست.

وی افزود: علتش این است که به راه‌حل‌های اساسی نمی‌پردازیم و کارهای مقطعی و روزمره انجام می‌شود و گام اساسی که در استان تحول ایجاد کند، انجام نمی‌شود در حالی که راه را باید برای برداشتن گام آغاز کنیم.

آیت الله محمدی لائینی گفت: به‌نظر می‌رسد که وفاق عملی در میان ما نیست و انتظار دارم که همه ما ۵۰ درصد وقت و انرژی خودمان را روی پنج الی ۶ مشکل بزرگ مازندران بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: در حوزه‌های مختلف می‌توان کار انجام داد و امیدواریم جلسه ما نتیجه مورد انتظار را داشته باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) نقل شده که هر کسی بخشی از کار مسلمانان را برعهده بگیرد و در کار آن‌ها مانند کار خود دلسوزی نکند بوی بهشت را استشمام نخواهد کرد.

کد خبر 6230277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha